Toetsen, kuch-poeder en kogels

Het heeft weer eventjes geduurt maar hierbij weer een update:

Eigenlijk heb ik de afgelopen week niet enorm veel beleefd. Ondertussen heb ik 2 toetsen gemaakt die allebei wel aardig gingen denk ik. Afgelopen zondag zijn we met een hele hoop naar de biscoop geweest, wat zo'n 2 keer in het jaar geregeld wordt door het bestuur van Tuksdorp. We kregen ook gratis popcorn, waar zelf IK amper van heb gegeten omdat het chocolade-poeder wat erop zat je longen waarschijnlijknog zwarter maakt dan tabak. Toen we de zaal uitkwamen werd ik uitgelachen omdat ik de film (the rise of the planet of the apes) geweldig vond, en ik blijkbaar de enige was.

Dinsdag was het zo ver: ik heb samen met Tim en Marieke gekookt! Nou, eigenlijk meer op mijn manier lasagne gemaakt: wat spinazie erin gooien, tomatensaus erop kwakken, er wat groente bij smijten en zo nu en dan een laagje lasagnebladen en kaas;) Gelukkig smaakte het beter dan dat mijn recept klinkt, dus (bijna) iedereen loopt nog gezond rond.

Afgelopen vrijdag had ik een victimology toets om 18.00. Eva en ikstonden al om 17.40 bij het lokaal, waarop we nogal onvriendelijk naar binnen werden geroepen omdat we 'laat' waren. Niets geen afrikaanse tijd dus! Na een 'vriendelijke' SILENCE!!!!!' waren we helemaal klaar om de toets te maken...

Gisteren ben ik met een paar naar the Brooklyn mall geweest, waar ik opnieuw heel weinig heb gekocht. Ik heb wel eindelijk zonnebrandcreme gekocht, dus de zomer kan beginnen! Erna zijn we met een stel naar een cafe hier in de buurt geweest om de rugby-wedstrijd van de Springboks tegen Nieuw-Zeeland te kijken. Toen we aan kwamen lopen zagen we opeens een Ympala! Nou, geen echte natuurlijk maar een jongen liep rond met een prachtig ympala shirt, helaas zijn we later vergeten te vragen waar hij hem vandaan had...

Vandaag heb ik het grootste deel van de dag buiten geleerd: Marriage and the Family. Dit is het raarste vak dat ik ooit van mijn leven heb gevolgd. Ik heb nu wel de volgende wijsheden verkregen: 'wie zorgt er voor dat de man zijn vitaminepillen a,b,c etc neemt? : DE VROUW, 'wat moet je nooit doen voordat je gaat trouwen omdat dat je kans op een scheiding vergroot?: SAMENWONEN. Ik ben erg blij dat ik deze kennis nu heb heb en niet meer zo onwetend ben;) *not*

And last but not least: ik ben vandaag beschoten! Oke, het was met een neppistool met balletjes erin maar toch: ik kan dat nu ook weer van mijn to-do-list afvinken...

Reacties

Reacties

mama

Leuk, jullie zijn dus een beetje aan het lummelen geweest. Lekker een beetje in de zon leren,...

Ferry

Ja om echt beschoten te worden moet je momenteel met de auto naar Rotterdam rijden. Zit je wellicht in afrika beter.
Hoop dat je een voldoende voor de toetsen hebt

oma

Hallo Eva
Weer heel leuk geschreven ik kijk er altijd naar uit hoor.
groetjes oma xx

Gerrit

Leuk weer iets te lezen op je blog. Kijk al uit naar je volgende recept want die lasagne lijkt me super!

Wendy

Weer een leuk verhaal Eva en wat een heerlijk idee dat bij jou de zomer nog moet gaan beginnen :-)
Super dat Jarno komt begin december.. hij kijkt er naar uit ;-) Succes daar en liefs van ons X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!