Ympala actie nummer zoveel

Vandaag dacht ik: laat ik eens naar de kapper gaan (want het werd hoog tijd). Het leek me wel leuk om naar een zwarte kapper te gaan nu ik er toch ben. SLECHT IDEE!

Ik ging zitten, hij pakte een enorme huis-tuin-en-keuken schaar,een grote pluk haaren begon mijn droge haarin het wilde weg te snoeien. Met een prachtig resultaat natuurlijk.. uhum.. Hij vroeg er 50 rand voor enomdat ik eenbriefje van 100 rand gaf vroeg hij een vrouwtje om wisselgeld. Gelukkig was er een misverstand tussen hun en kreeg ik 85 rand terug (of de vrouw had zo'n medelijden met me). Na zo'n 5 minuten liep, of eigenlijk rende, ik de winkel uit met een kapsel waar balkenende jaloers op zou zijn!

Net ben ik terug van een normale kapper met een kort maar gelukkig goed geknipt kapsel. Gelukkig stoot een Ympala zich niet 2 keer aan de zelfde steen!

Reacties

Reacties

Loes

Het was wel hilarisch om die haarkunstenaar aan het werk te zien hahahaha

Mieke

Nou weer een ervaring, maar wat een rotte. Maar van rotte leer je ook. Nou de foto nog van je korte haar :)
Maar ja is dan wel goed geknipt, voor je terugkomt zal het wel aangegroeid zijn, Mischien vierde de zwarte kapper nog zijn jarenlange onderdrukking aan de witten bot. Was jij dan de dupe van.

Ferry

Dat schreeuwt om een foto. Liefst voor de herstelwerkzaamheden.
Zal je gezicht nu lekker bruin worden.
Gelukkig groeit het bij jou wel weer aan
Snik

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!