Don't worry

Voor diegenen die het internet al aan het afzoeken waren op zoek naar bunjeejump-ongelukken wees niet bang: ik leef nog. Mijn internet was alleen weer een paar dagen uitgevallen, vandaar..

Zondag zijn we naar het apartheidsmuseum en de Orlando Towers geweest, wat allemaal weer erg leuk en vooral indrukwekkend was. We kwamen om 4 uur aan bij de torens om te bunjeejumpen, maar ze waren afgelopen zondag een uur eerder gesloten vanwege een ceremonie. Later bleek dat dit was omdat er een collega was overleden.. Slecht teken;)

Afgelopen dagen ben ik eigenlijk vooral naar school geweest. Ik heb hier elke dag colleges dus ben een stuk drukker dan in nederland:p Gisteren heb ik mijn eerste toets gehad: Afrikaans. Cijfers heb ik nog niet maar volgens mij ging het best aardig.. 's Avonds zijn we naar de bioscoop geweest, voor iets meer dan 2,5 euro krijg je hierde nieuwste Harry Potter te zien!

Voordat ik ging zei ik al: of ik kom graatmager terug of moddervet. Ik ben bang dat het het laaste wordt, en dat ik dus als een echte afrikaanse vrouw thuis kom;) Gisteren en vandaag zijn we naar Romans geweest, een pizzaria met de lekkerste pizza's die ik ooit heb gegeten! Ook ketchup en yoghurt ontbreken niet in mijn koelkast, witte bonen in tomatensaus zijn hier volopen aan sport doe ik nog niet! Ik heb wel al geinformeert naar turnen en trampolinespringen, dus die sporten gaan het waarschijnlijk worden. Ik heb niet echt het idee dat het voltigeren in Johannesburg door gaat, aangezien ik niets meer van ze gehoord heb.

Ik he nu wel officieel bericht dat ik sportpsychologie mag volgen! Eindelijk! Aan de telefoon zei deze man nog dat ik het vak absoluut niet kon volgen aangezien het een voorbereiding is op je master (terwijl bacholorvakken dat nou eenmaal zijn), maar nadat ik een zielig verhaaltje gemailt had ben ik toegelaten! Het is helaas wel maar 6 credits waard (voor andere krijg ik er 20) en ik moet er 4 dagen voor in de week naar het sports center, wat nog een eind lopen is.

Morgen ga ik weer gewoon 'heerlijk 'naar school en heb ik erna geloof ik niet veel te doen, maar dat veranderd op de dag zelf vaak gelukkig weer:) Het wordt vooral van de zon genieten denk ik! Vandaag gingen we even langs bij het international office, waar het vrouwtje enorm aan het klagen was over het koude weer. Ik had net een paar minuten ervoor nog in mijn shirtje in de zon gezeten en was wat verbrand;)!

Reacties

Reacties

mama

Zo, er komt schot in.... :) En regelmaat......

Ferry

Fijn je weer terug te zien op internet.
Dacht al dat je onderweg verdwaald was.
Zo te lezen was Afrika helemaal niet zo slechte keus. Fijn hoor

Opa Klaus

Hallo Eva, freu Dich, Dick werden liegt in meiner Mutters
Familie.
groetjes van Opa Klaus

Mieke

Hee Eva, fijn dat je internet het weer doet en er weer een gezellig verhaal op log staat. Nou ja, was er toch iemand kassiewijlen daar:) Evengoed jammer als je klaar bent om de diepte in te duiken. Goed dat je best doen voor sportpsych heeft gewerkt! Soms klik ik op je log en is er ook geen verbinding. is alles daar zo goekoop. Jammer van voltige maar dik zie ik jou niet worden hoor. Heb je de bouw niet voor. Studeer ze e als het kan, dingen zien en ervaren.

Zina & Ted Brandt Canada

Hi Eva, Brainpower overrides Overweight, so we think that you will never forget this. Love Zina & Ted

oma

Nog eens gefeliciteerd ik moet niet vragen of de kaart op tijd was he Eva.
Mooie foto's vooral met de zon.
feest ze vanavond , groetjes , oma xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!