Pre-registrate, registrate en meer van dat soort ongein

Het is weer even geleden omdat ik eigenlijk weinig spectaculairs heb meegemaakt. De afgelopen tijd ben ik vooral bezig geweest met het regelen van dingen zoals verzekering, pre-registratie, registratie (wat nog steeds niet gelukt is) etc.Ook mijn vakkenpakket is nog niet helemaal geregeld helaas maar voorlopig volg ik de vakken sociale psychologie, victimology, sociologie, relations e.a. en afrikaans.

Gelukkig heb ik al een beste vriendin gevonden in een vrouwtje (van rond de 60/70 jaar oud) die volgens haar zeggen 'mijn gezicht herkend uit duizenden (of ik dat positief of negatief moet opvatten weet ik nog niet zo goed). Toen ik me wilde aanmelden ben ik naar haar toe gegaan in plaats van bij een hele lange rij aan te sluiten, waarop zei achterlangs naar de vrouw achter die balie heen ging om alles voor me te regelen:)

Vanavond zijn we naar een rugbywedstrijd van de Bulls (de lokale rugbyvereniging) tegen de cheeta's geweest. Het was super leuk om dit een keertje mee te maken en 'onze' club heeft natuurlijk gewonnen! GO BULLS!

Morgenochtend gaan we weer naar Johannesburg om vanalles te gaan bezichtigen en om te..... BUNJEEJUMPEN!!

Morgen volgt de rest! (als het goed is..:p)

Reacties

Reacties

Mieke

Natuurlijk gaat dat goed. Ik moet er niet aan denken, maar baaie plezier gewenst.

Opa Klaus

Liebe Eva.
Deine Erlebnisse sind ja so spannend als ein Film. Ich warte schon immer auf den volgenden Teil. Deine Mutter ist nun hier und hat mir eure indischen Mädchen mitgebracht. Sie wohnen nun in meinem Schlafzimmer. Ich werde gut für sie sorgen. Wenn Du zurück bist und mal deinen eigenen Palast hast, kannst Du sie als Gesellschaftsdamen haben.
Viele Grüße von Opa Klaus aus Belgien.

Ferry

Maak niet de fout die jaren geleden door een Belg is gemaakt bij het uitmeten van de lengte van het koord.(echt gebeurd hoor)
Deze is elastisch dus de hoogte minus een meter werkt niet helemaal goed. Veel plezier en griezel lekker.

Mieke

Zit nog te wachten op de rest van dit verhaal. Maar wellicht geen tijd of internetproblemen .

Studeer ze.
Mieke XXX

mama

Hopelijk heb je vanavond weer internet. Je bent in ieder geval niet ingesneeuwd! xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!