Swaziland/ Mozambique

De komende dagen zullen jullie (nog) minder van me gaan horen: we gaan namelijk naar Swaziland en Mozambique.

Straks rijden we naar Swazi en slapen we in een opgebouwde paardenstal! De deuren zijn ook echt nog staldeuren en in elke stal staat een 2-persoonsbed, ben heel benieuwd! In totaal blijven we er 2 nachtjes. Erna gaan we door naar Maputo in Mozambique (als we de grens over komen zonder al te veel politieagenten om te moeten kopen) en slapen we er een nachtje. Daarna rijden we door naar Tofo, een hele mooie plek aan het strand waar verder (net zoals in de rest van Mozambique) niets anders te doen is dan in de zon liggen en zwemmen.. met WALVISHAAIEN als we een beetje geluk hebben. Ik heb van mijn coach al snorkelspullen gekregen dus, laat ze maar komen!!

Op de terugweg slapen we nog een nachtje bij het Krugerpark 'in de buurt', lees: met uitzicht op het park. Als het allemaal mee zit komen we zondag de 9e weer thuis...

Reacties

Reacties

oma

Wat een leventje en dat noemen ze studeren .
Veel plezier en kom weer gezond terug.
groetjes, oma xx

Eva

Nou, dit noemen ze gelukkig vakantie;)
Ik heb wel gewoon mijn boeken mee, want dinsdag de 11e heb ik alweer 2 toetsen...

Bedankt!

mama en groep 5/6

Veel plezier in Mozambique! Wees voorzichtig en kijk goed uit. Groetjes van de hele klas en de juf.

Mieke

Heerlijk Eva, geniet er van.Je bent er toch om te studeren, dus veel zien en beleven ook nog is een extra!!!!En ik kan weer uitzien nar je eblevenissen en foto's!! Niet nu blij dat eerste keuze niet doorging?

Ferry

Geweldig alles wat je kunt zien en meemaken.
Geniet er van!!

Ferry

Overigens Misha is jaloers sinds hij de foto op bed in Durban gezien heeft. Hij mag dat niet terwijl hij netjes alleen buiten kotst. Wel heel af en toe wat sproeien. maar goed andere katten moeten toch weten waar hij de koning is !!

Erika

Goeie reis en heel veel plezier !

Eva

We zijn allemaal weer veilig terug, ik zal zo snel mogelijk laten weten hoe het was en al wat foto's plaatsen!

mama

Hey! Dus toch allemaal gelukt! Benieuwd naar alles! xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!